niedziela, 7 kwietnia 2013

Kwietniowy wekend w Krakowie

Był to wyjazd na spotkanie z ekipą wyprawy "Horyzont Wicklow 2013" do której zostałem zakwalifikiwany:)
Do Krakowa wybrałem się z Karoliną pojechaliśmy z łodzi pociągiem. Niestety momo że był to początek kwietnia
jeszcze krajobrazy były iście zimowe.


Fot. 1 i 2 - krajoibrazy z pociągu.

Do Krakowa dotarliśmy o 9 rano, ja udałem się na spotkanie w centrum miasta, Karolina na spacer po Krakowie
oraz odwiedzić naszych znajomych zakonników. Po godzinie 16 zakońbczyło się spotkanie na którym byłem po nim
udałem się do klasztoru kapucynów na Loretańską tam spotkałem znajomych posiedzieliśmy godzinę pogadaliśmy
póżniej udaliśmy się na spacer po Krakowie. Na początek Wawel miałem nadzieję wejść do krypty śrebrnych
dzwonów do groby Kaczyńskich ale niestety zamkneli 15 minut wcześniej.

Fot. 3 Wawel, fot. 4 Wejście do krypty śrebrnych dzwonów


Fot. 5 Smok wawelski, Fot. 6 Katedra widok z dziedzińca, Fot. 7 Baszta na wawelu

Dalej z Wawelu udaliśmy się na spacer wzdłuż Wisły a póżnej już wieczorem dotarliśmy na rynek główny.
Wykonałem kilka zdjęć i poszliśmy na kolacje i udaliśmy sie na nocleg na Olszanicę.

Fot 8 i 9 Sukiennice.


Fot. 10 i 11 Kościół Mariacki.

W niedzielę udaliśmy się do Łagiewnik a była to niedziela Bożego Miłosierdzia.


Fot. 12,13,14 Sanktuarim Bożego Miłosierdzia z zewnątrz.

Ku mojemu zdziwieniu obok powstaje sanktuarium Jana Pawła II, miałem okazję pierwszy raz ze zobaczyć.

fot 15 Sanktuarium Jana Pawła II, fot 16 Freski na murze bazyliki


fot. 16 i 17 wnetrza dolnego Kościoła Bazyliki

O godzinie 15 uczestniczylismy w Koronce do Bożego Miłosierdzia, do Łodzi wracaliśmy po godz. 18tej
koło północy był to udany wekend oby więcej takich.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz